csütörtök, szeptember 8

Az elmúlt napok- egy kis h a u l

Az elmúlt napokban nem volt friss posztom, elkezdődött az egyetem, utolsó éves vagyok, minden összesűrűsödött. De hát ez az élet!

Természetesen a hosszas előadások után szükségem van egy kis feltöltődésre/ kikapcsolásra, ennek pedig tökéletesen megfelel a .......... s h o p p i n g o l á s! (milyen szép magyar szó)

Egyszerűen imádok nézelődni, mindent kipróbálni, kifogni jó leárazásokat, és végül megvenni! :))

A szerzeményeim az elmúlt pár napból:

- Két felső a New Yorkerből, szenzációs áron. -

A türkiz fodros felsővel már régóta szemezek, de reménykedtem benne, hogy hamarosan leárazás lesz, (így is lett :P) és 4290.- forint helyett, 890.- forintért jutottam hozzá.
A másik felső, az '50-es évek hangulatú (amúgy is imádom ezt az időszakot:) ), és egy piros, pöttyös ruhás pinup-girl szerű figura van az elején. Sajnos nem tudom mennyibe került előtte (nem volt rajta ár, valaki leszedte), de akciósan 1490.- forintba került.



 - Müller: Maybelline DreamMat powder - 

Púderre mindig szükség van. Most is. Mivel a kedvenc Oriflame-es púderemet valaki eltűntette  a volr munkahelyemen, így a nyári utazás előtt gyorsan vettem egy Manhattan púdert (legvilágosabb színben), de ugye az most már nagyon világos bőrömön. Nézelődtem a Müllerben, és az akciós pulton ott árválkodott ez a púder, 02-es színben, ami pontosan passzol a jelenlegi arc színemhez. Ezt égi jelnek tekintettem :), na hát persze meg az ára is nagyon kecsegtető volt! Eredeti, 3499.- ft-os ár helyett 1500.- forintos áron jutottam hozzá.

Nagyon meg vagyok vele elégedve:
  • szép, természetes fedést nyújt
  • nincs illata/szaga
  • egyáltalán nem üt el a bőrömtől (nem túl sárgás/rózsaszínes)
  • felkenés után nem hagy olyan "poros" érzést a bőrön, hanem selymes érzetet kelt
  • praktikus a forgatható csomagolás (púder, szivacs, tükör)

 - NYC Ultra Last rúzs -

 - hát nem gyönyörű? :) -

 - fragile pink árnyalat -

A rúzsokat egy ideje sokkal (de sokkal) jobban kedvelem a szájfényeknél. Tartósabb, kényelmesebb, szebb. Szerintem.
Potom 589.- forintért jutottam hozzá, nem akciós áron! Számomra hihetetlen volt, ennyi pénzért egy ilyen jó minőségű terméket kapok! :)

Pozitívumok:
  • nem szárít (pedig száradásra hajlamosak az ajkaim)
  • valóban tartós (ha a csillogás nem is, de a szín sokáig fent marad)
  • mint a képen is látszik a rúzs valódi színe, és a szín jelző matrica színe majdnem tökéletesen megegyezik (azért jó, hogy volt teszter)
Negatívumok:
  • egyértelműen a csomagolás --> mint látszik is a rúzs teljesen behúzott állapotban több centire kilóg, így nem védi semmi, ami azt jelenti, hogy nagyon-nagyon óvatosan kell visszatenni a tetejét
  • másik hibája szintén a csomagolásból akad, hogy a kupak nem zár valami jól, szóval olyan helyre tegyétek a táskátokba, ahol nincs sok helye "mozogni", én kicsit pórul jártam, ezért is van rajta egy kis sérülés
  • talán egy kis illatot hiányolok belőle, olyan "igazi rúzs" illata van

 - NYC Expert Last tartós körömlakk, NYC Expert Last csillámos fedőlakk, Essence cracking top coat-

Mivel zselével megerősített körmöm van, azt nem nagyon szoktam festeni, nálam a lakkozás a lábujj körmök festésére szűkül. Hát ezek tetszettek a legjobban, annyit még, hogy próba alatt vannak. :) (lesz beszámoló)

NYC lakkok: 600-700.- forint körül
Essence lakk: 499.- forint

- Marilyn Monroe fülbevaló -

Ehhez nem fűznék hozzá sokat. Internetről rendeltem, 1150.- forintért, megérte, imádom.

"Jó vagyok, de nem egy angyal, követek el bűnt, de nem vagyok ördög. Csak egy kislány vagyok a nagyvilágban, aki próbál találni valakit, akit szerethet."       (Marilyn Monroe)


Ti miket vásároltatok legutóbb?
E.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon teszik a rúzs színe, hasonlít az Astor Pink Candy árnyalatú rúzsomhoz :$ A türkiz felső is nagyon tetszik :)Én is néztem anno.... jó drága volt tényleg :D

    VálaszTörlés
  2. Tényleg kicsit hasonló árnyalat a kettő. Jelenleg mindegy hová megyek, enélkül a számon nem mozdulok ki a házból. :)

    VálaszTörlés
  3. szia azt akarom megkérdezni hogy honnan rendelted a fülbevalót? vagy esetleg nem tudod hol lehet ilyet venni?

    VálaszTörlés