kedd, június 28

Júniusi kedvenceim

Olyan hamar elrepült a június, végre vége a vizsgáknak, lehet pihenni, dolgozni, nyaralni! Éééés persze eljön az önfeledt shoppingolások ideje! :D

katt a nagyobb képért


Kedvencek:
  • essence colour & go (mellow yellow): Jelenleg ez a kedvenc körömlakkom, a szintén essence you belong to me előtt! Én csak dínó sárgának és dínó zöldnek nevezem őket. :)))) A lakkokat leginkább a lábamra használom, és szoktam rájuk köveket, matricákat ragasztani, hogy olyan szép és vidám legyen.(elkél a strandon, ahol dolgozom ;)) Két rétegben nagyon szép, azonban érdemes odafigyelni, hogy az alaplakk és az első réteg tökéletesen megszáradjon!
  • Blistex Lip Massage: Először Alicenál olvastam erről az ajakápolóról, és olyan jókat írt, hogy mentem is gyorsan és beszereztem egyet. Fantasztikus! Komolyan mondom. A masszírozó redők nagyon kellemesek, a balzsam illata (és íze) is kellemes édeskés. Nagyon jól hidratál radíroz, és a napfénytől is véd (SPF 15).
  • Lush The comforter szilárd parfüm: A Lushtól ez az egyik kedvenc termékem! Kicsit meg kell dörzsölni ujjbeggyel, hogy felolvadjon, majd oda kenni ahova szeretnéd. Én ebben a melegben leginkább a csuklómra és a kulcscsontom környékére szoktam tenni. Az illatát pedig imádom! Olyan erdei gyümölcsös-sütibaba illatú! És eléggé intenzív, tartós illata van.
  • Amber Elixir EdP (Oriflame): Nagyon finom illat, megtestesíti mindazt, amit szeretek egy parfümben. Testes, tartós, amolyan "téli" illat, de én mindig ezeket a téli illatokat használom, az év minden szakában. :) Az ámbra mellett tartalmaz fekete ribizli és a mandarin aromát, amelyet a napraforgó és pézsma ölel körül.
  • Pillangós gyűrű (New Yorker): Nagyon szeretem, bármilyen egyszerű szettet feldob.
     
  •  Avon napvédő stift és mattító napvédő arckrém: Nem csak nyáron, de leginkább ilyenkor a legfontosabb bőrünk védelme, főleg az arcunké. Ez a készítmény tartalmaz egy 30-as fényvédő faktorú (SPF 30) stiftet, amely az orr és fül, az érzékeny bőrfelületek védelmére alkalmas. A 20-as faktorú (SPF 20) mattító arckrém pedig mattítja az arcunkat, védi, és nem utolsósorban az illata is nagyon finom.
  • Oriflame Icy Foot Balm: Ez egy görögdinnye illatú nyugtató és hűsítő lábbalzsam. Egy hosszú nap után csodákat művel! :) Mentol tartalma miatt hűsít, bizserget.
  • Aiko system: Hővédő és simító spray. Leárazva vettem a Müllerben 380.- forintért. Nagyon meg vagyok vele elégedve, tökéletesen szuperál. Finom illata van, nem száll utána a haj, vasalás után is egyenes marad.
  • LEGLEGKEDVENC- Bebe Goodbye Makeup: Mivel nincs igazán tökéletes bőröm, nyáron a nagy melegben sem hagyhatom el a különböző alapozókat, púdereket. Ez egy amolyan színezett hidratáló krém, amely felkenve enyhén fed, és egy kis csillogást kölcsönöz az arcnak (olyan highlighter félét). Legmelegebb napokon bekenem vele az arcom, szempillaspirál, szájfény és kész is a smink!
  • Hawaiian Shores tespermet (Avon): Nyáron parfümök helyett inkább testpermeteket használok. Nagyon örülök, hogy a megszokott gyümölcsösök mellett ezzel a finom virágillatúval is illatosíthatom magam a nagy melegben. :)
  • Oriflame Power Curl szempillaspirál: Nagyon szép íves, különálló pillákat csinál, egyszerű a használata.
  • Szív alakú ocelot mintás nyaklánc: New Yorkerből való ez a kiegészítő, szintén feldobja a szetteket, leginkább fekete, vagy fehér ruhákhoz szeretem hordani.


Kicsit hosszúra sikeredett a bejegyzés, remélem tetszik!!!
Mik a Ti kedvenceitek ebben a hónapban?


xoxo, Edina

2 megjegyzés:

  1. a pillangós gyűrű nekem is meg van:) imádom :D

    VálaszTörlés
  2. én is imádom! még egyik vizsgán a tanár is megjegyezte milyen szép :)))

    VálaszTörlés