szerda, június 29

Essence haul, azaz a tökéletes nude rúzs megtalálása

Ma szabadnapom volt, úgyhogy a szépülés után hazafelé beugrottam a DM-be. A pénteki utazáshoz már bevásároltam mindent, csak gondoltam kiegészítem az Essence Stay With Me szájfényével (amiről nagyon sok helyen, nagyon sok jó dolgot olvastam) és egy pár aprósággal.


Az Essence szájfény valóban nagyon jó. Ebből a my favourite milkshake árnyalatot vettem meg, halvány rózsaszínű, epres illatú. Azt tapasztaltam, hogy ez tényleg tovább marad fent a többi szájfényhez képest. Applikátora szintén nagyon jó, megkönnyíti a felvitelt, bár még a felső ajkam szájfényezése még gyakorlásra szorul. :)
649.- forint
A másik pedig egy essence rúzs. Nude árnyalatú, egyből a szerelmem lett! Már egy ideje keresem a tökéletes nude árnyalatot, ami nem túl világos, nem túl bőrszínű, de nem is bronzba, illetve barnába hajló. Ez a rúzs olyan vizes bázisúnak tűnik nekem, kicsit olyan mint egy szájfény, de nem csillog és nem szárít. Egyszerűen tökéletes! Számomra... :)
599.- forint
így néz ki... szerintem nagyon szép :)
- természetes fénynél -




- bal oldali a rúzs, jobb oldali a szájfény -
Látszik hogy a rúzs milyen vizes bázisú, nem tömény, olyan krémes.

Azt hiszem ezek lesznek a nyár slágerei nálam, az ár-érték arány nagyon kecsegtető, megéri. Ha elfogy, majd pótolom :)

Nektek van kedvenc nyári rúzsotok, szájfényetek? A nude árnyalat hogy tetszik?

xoxo, Edina

4 megjegyzés:

  1. Nagyon bejön ez a rúzs:) nekem van egy 01- frosted nevű essence rúzs, nagyon halvány rózsaszín azis nagyon szép:)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik!
    Tervezek egy sminkes bejegyzést, ezt a rúzst fogom hozzá használni, úgy majd jobban kijön a színe! :)

    VálaszTörlés
  3. utánanézek ennek a nude rúzsnak,mert nagyon szép és én is régóta szeretnék beszerezni egyet :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik a rúzs:$ pont nude-ra vadászok:)

    VálaszTörlés