kedd, június 28

teszt- Essence Whoom!Boooom!!! Cream Eyeliner Palette (01 Kawoom)

Nagyon szeretem az Essence márkát, legtöbb esetben szerintem megfelelő az ár-érték arány. 
Ezért is voltam izgatott, amikor megjött az új kollekció, amelyből ezt krémes tuspalettát vettem meg:

Ez az zselés tuspaletta 4 árnyalatot (tört fehér, zöld, kék, szürke), és egy ecsetet tartalmaz. Meg kell, hogy mondjam, a csomagolása borzalmasan tetszik!!! :)

Na, nézzük mit is ígér a termék:
  • hosszan tartó krémes tus
  • élénk színekkel
  • felhelyezésl a hozzá tartozó professzionális (!!) ecsettel
A boltan kipróbáltam a kézfejemen, jónak tűnt.Meg is vettem 899.- forintért a DM-ben.
Hát mit is mondjak. A színek nem valami fantáziadúsak. A zöld és a kék tetszik a legjobban, de a fehérrel fogalmam sincs mit kéne kezdeni. Az én fehér bőrömön nem is látszik, a szürke szintén halvány.

Először jónak gondoltam az állagát, csak úgy siklott rajta az ecset, de amikor felkentem, vagyis felpróbáltam kenni, akkor ütközött ki, hogy mennyire nem lett jó ez a paletta. :( Először is szemhéjon túl halvány, nem lehet építeni a tusvonalat, olyan, mint ha nem akarna megszáradni a festék. Folyton leveszi a "professzionális", profi ecset azt, amit már felvittünk. Az élénk színekről meg annyit, hogy lehetetlen kivitelezni...

 - ez két húzás -

A hozzá adott ecset valami borzalmas. Nem is hasonlít tusecsethez, inkább néz úgy ki, mint egy óvodás vízfestékecset. Vastag, szanaszét áll, nem lehet vele normális vonalat húzni, pláne nem szemhéjon.

- használat közben így néz ki... nem túl bizalomgerjesztő -

Az ecsetre rengeteg festék tapad rá, de onnan már nem akar a szemhéjunkra "átmenni". Gondoltam az ecsettel van a probléma, így hát az egyik Essences tusecsetemmel próbáltam felvinni, azzal egy fokkal jobban sikerült, de a tus úgy sem volt élénk, és tartós. Pár óra elteltével szétfolyik az egész, nem szép.Vagyis még egyszer nem venném meg, az biztos....

Értékelés:
Csomagolás, kinézet: 5/5
Minőség, használhatóság: 1/5
Összesen: 2/5


Nektek más tapasztalatotok volt vele? Írjátok meg!

xoxo, Edina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése